loading...

98music07

الانه شادت میکنمدوباره یادت میکنمرقص به این بانمکی .دلم میخواد به من بگی ماشالا حالا بیشین صفا بکنرقص و ببین حیا بکنتلق و برو صدا بکُن تیپ بزن و نگاه بکُنای والله ای والله میگی غمناکی بده د حال بکنبه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 116 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1398


الانه شادت میکنم
دوباره یادت میکنم
رقص به این بانمکی .
دلم میخواد به من بگی ماشالا
حالا بیشین صفا بکن
رقص و ببین حیا بکن
تلق و برو صدا بکُن
تیپ بزن و نگاه بکُنای والله ای والله
میگی غمناکی بده د حال بکن
به دل از دست غم و ملال بکُن


پاشو با ما عزیزم ،تو راه بیا
نگو کی بیام همین حالا بیا


از تو میپرسم بگو ای آشنا احساس کو
تا بگویم شرح غم های درون ام مو به مو




ببین چی کارا میکنم تا که تو راضی گردی
شادی رو پیدا بکنی دنبالِ غم نگردی
ولی ندی خبر از من که چرا چنین ام
می خم خودم غم بخورم تا تو رو شاد ببینم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو