loading...

98music07

آهنگ زندونی امیر قیامت[قیامت ]اره جوونیمو پشت سر گذاشتم اگه شبه چرا وجودت تو زندگی برام مبهمه همیشه برام بودیمثه یه شبه و سراب تویی که تو ع ش ق کردی منو خراب. اره منم که همیشه تو پاییز غمم بدونوجودت ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 جمعه 24 اسفند 1397


آهنگ زندونی امیر قیامت

[قیامت ]
اره جوونیمو پشت سر گذاشتم اگه شبه چرا وجودت تو زندگی برام مبهمه همیشه برام بودیمثه یه شبه و سراب تویی که تو ع ش ق کردی منو خراب. اره منم که همیشه تو پاییز غمم بدونوجودت تو زندگی خیلی کمم. چرا خیال کردی که من تو عشق دست کممفانوس قلبمو خاموش کردی و در به درم.
[امیر اردلان]
زندونی خودش راضیه.............................
[قیامت]
اره منم که همیشه از عشقت بی خوابم نمیدونم که من الان خوابم یا بیدارماگه خوابم بذار همینجوری بمونمتوی خواب میخوام بیدار بشم تا ببینم من روی ماهتوی عشقمون شمع و پروانه تو بودی امامن نفهمیدم که قلبم و ربودی اره منم به دون تو..................
[امیر اردلان]


زندونی خودش راضیه حبس ابد براش کافیه راز دار عسقت شدم با رفتنت تک شدم
زندونی خودش راضیه حبس ابد براش کافیه راز دار عشقت شدم با رفتنت تک شدم
[نیم پندی]
من هرشب در سر در بر دارم تیغ و واسه بریدن دنیا من بر دارم چون این لعنتی منو کردن هارم واسه این خود کشی شده هر شب کارم من جوونم کوله بار از غم دارم چرا من چرا من باید غم باشه بارم
[امیر اردلان]
چرا من..................................
[قیامت]
با غم دوریت مثه یه گل پر پر میشم ولی فکر نکن با رفتنت از سر میشمتوی عشقمون بازنده من بودم برنده توپرستو ی مهاجر تو بودی پس پرنده تو اره زمونی چشاتو قلبت شده بودم حکمم حبس ابد بود پس من عاشق شده بودم اره منم به دون تو تو پاییز غربتم بدون وجودتتموم میشه دیگه صحبتم
[امیر اردلان]
زندونی خودش راضیه حبس ابد براش کافیه راز دار عشقت شدم با رفتنت تک شدم
زندونی خودش راضیه حبس ابد براش کافیه راز دار عشقت شدم با رفتنت تک شدم
[نیم پندی]
اول اسمتو رو دستم حک کردم به خاطر تو زندگی رو ترک کردم دل من از گریه ها شد پر تر اخه چرا منو تنها گذاشتی دخترحالا دیگه فایده نداره برگردی تو منو مثه مرده ها سرد کردیمن اواره تو کوچه ها پرسه زدم عشق گفت شیرین ولی نگفت اینه طعم بدم
[قیامت]
اخه با رفتنت تو شدی ساق دوش مرگمواسه همین من همیشه تو کابوس تلخمحسم میگه بالاخره میای پیشم حتی اگه برنگردیمن باز منتظر میشممیشینم منتظر چون هستم متاثربا رفتنت حتی دشمنامم متاثرعاشقای دل شکسته همیشه باخت دادن ازشون که سوال میکنی همیشه راز دارن
[امیر اردلان ]
زندونی خودش راضیه حبس ابد براش کافیه راز دار عشقت شدم با رفتنت تک شدم
زندونی خودش راضیه حبس ابد براش کافیه راز دار عشقت شدم با رفتنت تک شدم
زندونی خودش راضیه حبس ابد براش کافیه راز دار عشقت شدم با رفتنت تک شدم
زندونی خودش راضیه حبس ابد براش کافیه راز دار عشقت شدم با رفتنت تک شدم.








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو