loading...

98music07

متن آهنگ حالا تو کجایی از امید نوری تو می دونی کسی جز من نرسید به دادت توی بی کسی ها!!...نگو نه نگو نه دل نگرونت نبودم توی دل وا پسی ها!!...نمی خوام که بگی دیگه حرفات باوره این دل ساده من نمیشه!!...م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 189 دوشنبه 29 بهمن 1397

متن آهنگ حالا تو کجایی از امید نوری

تو می دونی کسی جز من نرسید به دادت توی بی کسی ها!!...

نگو نه نگو نه دل نگرونت نبودم توی دل وا پسی ها!!...

نمی خوام که بگی دیگه حرفات باوره این دل ساده من نمیشه!!...

می دونم اره خوب می دونم تو هم اینو بدون که دلت مرده تو دلم واسه همیشه!!...

حالا تو کجایی تک وتنهام بی تو زنده بودن واسه غم هام!!...

نداره ستاره دیگه شب هام وقتی که تو نیستی خیلی تنهام!!...

تو بیا که بازم مثل دوتا مرغ عاشق باشیم توی دونیا!!...

 

حتی اگه باشه خونه ی ما قفسی از اهن ندارم غم!!.......

باورم نمیشه که تو رو نبینم از غم جدایت دارم آتیش میگیرم!!...

باورم نمیشه که تو رو نبینم از غم جدایت دارم آتیش میگیرم!!...

حالا تو کجایی تک وتنهام بی تو زنده بودن واسه غم هام!!..

.نداره ستاره دیگه شب هام وقتی که تو نیستی خیلی تنهام!!...

حالا تو کجایی تک وتنهام بی تو زنده بودن واسه غم هام!!..

.نداره ستاره دیگه شب هام وقتی که تو نیستی خیلی تنهام!!...







برچسب ها Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام حالا تو کجایی از امید نوری متن آهنگ حالا تو کجایی از امید نوری کد آهنگ پیشواز همراه اول حالا تو کجایی از امید نوری دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید حالا تو کجایی از امید نوری حالا تو کجایی از امید نوری دانلود آهنگ دانلود آهنگ حالا تو کجایی از امید نوری با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالا تو کجایی از امید نوری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو