loading...

98music07

,    متن آهنگ سعید شهروز عاشقت میشم,    متن آهنگ سعید شهروز غمگین,    آهنگ جدید سعید شهروز,    متن اهنگ محلی سعید شهروز,    م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 پنجشنبه 11 بهمن 1397


,    متن آهنگ سعید شهروز عاشقت میشم
,    متن آهنگ سعید شهروز غمگین
,    آهنگ جدید سعید شهروز
,    متن اهنگ محلی سعید شهروز
,    متن آهنگ سعید شهروز خنده های تو
,    زیباترین اهنگ سعید شهروز
,    متن موزیک ویدیو کوچه های خاطره سعید شهروز
,    آهنگ شاد سعید شهروز
,    متن آهنگ های خاطره انگیز سعید شهروز

♫♫ من از اینکه تو برگشتی بازم می بینمت پیشم
از اینکه بعد از این همه چند سال دوباره عاشقت میشم
از این دلشوره خوبی که حسش حس پاییزه
همین اشکی که تو چشمام میاد اما نمی ریزه
از اینکه هستی خیلی خوشحالم
به من دل بستی چه خوبه حالم
از اینکه هستی خیلی خوشحالم
به من دل بستی چه خوبه حالم
من از تکرار عشقی که همیشه خاطره سازه
از این عکسا که هر لحظه منو یاد تو میندازه
از اینکه حس دوست داشتن توی چشمای تو پیداست
همین روزای خوبی که می دونم بهترین روزاست
از اینکه هستی خیلی خوشحالم
به من دل بستی چه خوبه حالم
از اینکه هستی خیلی خوشحالم
به من دل بستی چه خوبه حالم
♫♫

http://www.irmp3.ir/







برچسب ها متن آهنگ سعید شهروز عاشقت میشم متن آهنگ سعید شهروز غمگین آهنگ جدید سعید شهروز متن اهنگ محلی سعید شهروز متن آهنگ سعید شهروز خنده های تو زیباترین اهنگ سعید شهروز متن موزیک ویدیو کوچه های خاطره سعید شهروز آهنگ شاد سعید شهروز متن آهنگ های خاطره انگیز سعید شهروز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو