loading...

98music07

شاید خواست خدا بود شاید قسمتم بود که یاد بگیرم به کسی دل نبندمشاید دیر باشه ولی بذار تا بگم شاید یه حرفی دارم و هزار تا گلهچه روزای خوشی ساختی تو از نبودم ولی هنوزم عکسای تو هم هم زیوننگرچه دائما جلوم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 پنجشنبه 27 دی 1397

شاید خواست خدا بود شاید قسمتم بود

که یاد بگیرم به کسی دل نبندم

شاید دیر باشه ولی بذار تا بگم

شاید یه حرفی دارم و هزار تا گله

چه روزای خوشی ساختی تو از نبودم

ولی هنوزم عکسای تو هم هم زیونن

گرچه دائما جلومی اگه میخای بری



دارم خط میکشم تو رو از زندگیم


مثل اول چه چشای نازی داری

الهی بمیرم فکر میکردم دوسم داری

آخ منو نگا که چه ساده بودم

آره... که به تو دل داده بودم

به تو که حرمت آبرو و حیا نداری

برو تو دیگه تو دل من جایی رو نداری

منه دیوونه میمیرم واسه چه آدمی؟

واسه تویی که خیلی وقته بی خیالمی؟

یادته میگفتی که از سنگه دلش

گفتی غروب جمعه است و خیلی تنگه دلت

گفتم عزیز دلم من واست چیکار بکنم

میخای به همه دخترا بی محلی کنم؟

میخای به جای این که اینجوری گریه کنی

منو بغل کنی و بهم تکیه کنی؟

اْمسال من دلشون خیلی غمگین تره

نگاهشون نسبت به عشقشون سنگینتره...

یادته گفتی که دیگه تورو با اون نبینم

گفتم جونمو میدم یه قطره اشکتو نبینم...

خودتون گفتی که باهم باشیم

منم ازت خواستم دوست فابم باشی...

تو رفتی که بی تو من بمیرم

ندیدی که بی تو گوشه گیرم

نگو تقدیر من این بود عزیزم

تو نباشی و بی تو من بمیرم







برچسب ها متن آهنگ درد و دل احمد سولو و مهدی جاوید کد آهنگ پیشواز همراه اول درد و دل احمد سولو و مهدی جاوید درد و دل احمد سولو و مهدی جاوید متن آهنگ دانلود آهنگ درد و دل احمد سولو و مهدی جاوید با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ بیکلام درد و دل احمد سولو و مهدی جاوید دانلود آهنگ جدید درد و دل احمد سولو و مهدی جاوید کد آهنگ پیشواز ایرانسل درد و دل احمد سولو و مهدی جاوید دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو