loading...

98music07

آهنگ دختر بویر احمدی یلدادختر بویر احمدی نوم تو ندونم یار گلمدختر بویر احمدی نوم تو ندونم یار گلمبیا بریم خونه خومون خونه خوتونه یار گلمبیا بریم خونه خومون خونه خوتونه یار گلمگلم ای یار گلم گل عزیز دل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 49 پنجشنبه 27 دی 1397


آهنگ دختر بویر احمدی یلدا

دختر بویر احمدی نوم تو ندونم یار گلم
دختر بویر احمدی نوم تو ندونم یار گلم
بیا بریم خونه خومون خونه خوتونه یار گلم
بیا بریم خونه خومون خونه خوتونه یار گلم
گلم ای یار گلم گل عزیز دلمه یار گلم


گلم ای یار گلم گل عزیز دلمه یار گلم

گل لیلا اومد و گل من نیومد یار گلم
گل لیلا اومد و گل من نیومد یار گلم
خدای من امید من چرا نیومد یار گلم؟
خدای من امید من چرا نیومد یار گلم؟


گلم ای یار گلم گل عزیز دلمه یار گلم
گلم ای یار گلم گل عزیز دلمه یار گلم

مرغک وحشی چرا رفتی چنین یار گلم
مرغک وحشی چرا رفتی چنین یار گلم
مشکن دلم ای دلبرم ای نازنین یار گلم
مشکن دلم ای دلبرم ای نازنین یار گلم
گلم ای یار گلم گل عزیز دلمه یار گلم
گلم ای یار گلم گل عزیز دلمه یار گلم







برچسب ها متن آهنگ دختر بویر احمدی یلدا دانلود آهنگ جدید دختر بویر احمدی یلدا متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دختر بویر احمدی یلدا با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام دختر بویر احمدی یلدا Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل دختر بویر احمدی یلدا کد آهنگ پیشواز همراه اول دختر بویر احمدی یلدا دانلود آهنگ دختر بویر احمدی یلدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو