loading...

98music07

,    متن آهنگ شنیدم مردن من آرزوته,    شنیدم مردن من آرزوته من میمیرم جاویدان,    دانلود آهنگ شنیدم مردن من آرزوته من میمیرم شاهرخ,    اهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 264 دوشنبه 10 دی 1397


,    متن آهنگ شنیدم مردن من آرزوته
,    شنیدم مردن من آرزوته من میمیرم جاویدان
,    دانلود آهنگ شنیدم مردن من آرزوته من میمیرم شاهرخ
,    اهنگ لری شنیدم ارزوته مردن من
,    شنیدم مردن من آرزوت من میمیرم
,    دانلود اهنگ شنیدم ارزوته من بمیرم از شاهرخ

,   

دِلت هرچه بی وفاشه تورو از دست نمیدم
خون من اگر فـَـناشه تورو از دست نمیدم
شنیدم مُردن من آرزوته ،من میمیرم
شنیدم مُردن من آرزوته ،من میمیرم
که شاید دِلِت رضا شه
تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

اُنقَدَر میمونَم توُ گوشِت میخونم
دِلِت باخدا شه ،تورو از دست نمیدم
اُنقَدَر صبر میکنم که عُماق چشمات ،
یه باغ با صفاشه ،دل من رضاشه
تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

عـُمریه که من نشستم ،عـُمری دیگه میشینم
دِلت با من آشناشه ،تورو از دست نمیدم
شب میرَم توُ خانقاه ،میشینم روُبه خدا
حاجَتَم بلکه رَواشه ،درد من دَوا شه
تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

شنیدم مُردن من آرزوته ،من میمیرم
شنیدم مُردن من آرزوته ،من میمیرم
که شاید دلت رضا شه
تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

دِلت هرچه بی وفاشه تورو از دست نمیدم
خون من اگر فـَـناشه تورو از دست نمیدم
شنیدم مُردن من آرزوته ،من میمیرم
شنیدم مُردن من آرزوته ،من میمیرم
که شاید دِلِت رضا شه
تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

اُنقَدَر میمونَم تُو گوشِت میخونم
دِلت باخدا شه ،تورو از دست نمیدم
اُنقَدَر صبر میکنم که عُماق چشمات ،
یه باغ با صفاشه ،دل من رضاشه
تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

عـُمریه که من نشستم ،عـُمری دیگه میشینم
دِلت با من آشناشه ،تورو از دست نمیدم
شب میرَم توُ خانقاه ،میشینم روُبه خدا
حاجَتَم بلکه رَواشه ،درد من دَوا شه
تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

شنیدم مُردن من آرزوته ،من میمیرم
شنیدم مُردن من آرزوته ،من میمیرم
که شاید دلت رضا شه
تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

 

http://text98.blog.ir/1395/10/26/%D9%85%D8%AA%D9%86%20%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF%20%D8%AA%D9%88%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%20%D9%86%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%85%20%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%AE







برچسب ها متن آهنگ شنیدم مردن من آرزوته شنیدم مردن من آرزوته من میمیرم جاویدان دانلود آهنگ شنیدم مردن من آرزوته من میمیرم شاهرخ اهنگ لری شنیدم ارزوته مردن من شنیدم مردن من آرزوت من میمیرم دانلود اهنگ شنیدم ارزوته من بمیرم از شاهرخ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو