loading...

98music07

,    متن اهنگ شاهرخ به نام حظ کردم,    دانلود اهنگ تورو دیدم خدا خندید با کیفیت 320,    دانلود اهنگ شاهرخ تورو دیدم خدا دیدم,    دانلود آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 286 دوشنبه 10 دی 1397


,    متن اهنگ شاهرخ به نام حظ کردم
,    دانلود اهنگ تورو دیدم خدا خندید با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ شاهرخ تورو دیدم خدا دیدم
,    دانلود آهنگ حظ کردم شاهرخ 320
,    دانلود اهنگ حظ کردم از سیاوش قمیشی
,    دانلود موزیک ویدیو تورو دیدم خدا خندید
,    متن آهنگ حظ کردم شاهرخ
,    موزیک ویدیو حظ کردم شاهرخ
,    حالا دنیای من با تو همینجا زیر این سقف

,   

متن آهنگ حظ کردم از شاهرخ

میون بغض و لبخندم میون خواب و بیداری

تو هم با من به این رویا یه حس مشترک داری

هنوزم باورش سخته که تو اینجایی بی وقفه

حالا دنیای من با تو همین جا زیر این سقفه

با تصویر همین دیدار جهان یک لحظه ماتش برد

تا که چشماتو وا کردی غمای توی قلبم مرد

تو رو دیدم خدا خندید

من از عشق تو حظ کردم

با تو من کل دنیا رو

تو یک لحظه عوض کردم

 

https://japanmusic.ir







برچسب ها متن اهنگ شاهرخ به نام حظ کردم دانلود اهنگ تورو دیدم خدا خندید با کیفیت 320 دانلود اهنگ شاهرخ تورو دیدم خدا دیدم دانلود آهنگ حظ کردم شاهرخ 320 دانلود اهنگ حظ کردم از سیاوش قمیشی دانلود موزیک ویدیو تورو دیدم خدا خندید متن آهنگ حظ کردم شاهرخ موزیک ویدیو حظ کردم شاهرخ حالا دنیای من با تو همینجا زیر این سقف
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو