loading...

98music07

,    ,    متن آهنگ کامران و هومن مثل خودت,    بگو چجوری بشم مثل خودت کامران و هومن,    آهنگ جدید کامران و هومن نمیدونم چرا,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 115 جمعه 07 دی 1397


,   
,    متن آهنگ کامران و هومن مثل خودت
,    بگو چجوری بشم مثل خودت کامران و هومن
,    آهنگ جدید کامران و هومن نمیدونم چرا
,    دانلود اهنگهای کامران هومن
,    دانلود بهترین آهنگ های کامران و هومن
,    متن آهنگ من اگه نباشم کامران هومن
,    زندگی یعنی امیدو تو به من نشون دادی
,    دانلود موزیک ویدیو تو به من نشون دادی
,    وقتي کسي رو دوست داري کامران و هومن

 

مثل خودت
نمی خوام یه خونه تو رویام بسازم
نمی خوام قلبمو به هیچکی ببازم
نمی خوام ترانه ام با اسمت شروع شه
دیگه گیتارم نمیگه دیدنت آرزوشه
مثل تو می خوام به هر کسی رسیدم
بگم عجیبه یه شب من خوابتو میدیدم
مثل تو شعر بگم شعرای عاشقونه
بگم تو اهل بهشتی جات تو آسمونه
بگو چه جوری بشم مثل خودت
دلمو به همه بدم مثل خودت
پشیمونم نشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم مثل خودت
دلمو به همه بدم مثل خودت
پشیمونم نشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم مثل خودت
بگو
بگو چه جوری بشم مثل خودت
دلمو به همه بدم مثل خودت
پشیمونم نشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم
نمی خوام نامه هام تو دست تو باشه
آره بهتره که دیگه راهمون جدا شه
قلبمو من از تو همین جا پس می خوام
می خوام مثل تو بشم من باهات راه نمیام
مثل تو می خوام من گم بشم واسه همیشه
بگم کار از کار گذشته دیر شده نمیشه
مثل تو می خوام از گریه ها رد بشم
می خوام از بری میمیرم به خدا رد بشم
بگو چه جوری بشم مثل خودت
دلمو به همه بدم مثل خودت
پشیمونم نشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم مثل خودت
دلمو به همه بدم مثل خودت
پشیمونم نشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم مثل خودت
دلمو به همه بدم مثل خودت
بگو
پشیمونم نشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم مثل خودت
دلمو به همه بدم مثل خودت
پشیمونم نشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم مثل خودت

 

http://www.topforum.ir/threads/73027/







برچسب ها متن آهنگ کامران و هومن مثل خودت بگو چجوری بشم مثل خودت کامران و هومن آهنگ جدید کامران و هومن نمیدونم چرا دانلود اهنگهای کامران هومن دانلود بهترین آهنگ های کامران و هومن متن آهنگ من اگه نباشم کامران هومن زندگی یعنی امیدو تو به من نشون دادی دانلود موزیک ویدیو تو به من نشون دادی وقتي کسي رو دوست داري کامران و هومن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو