loading...

98music07

,    متن آهنگ محمدرضا گلزار کارو به اینجا رسوندی,    دانلود آهنگ کارو به اینجا رسوندی محمدرضا گلزار,    آهنگ باور کن دنیامی از محمدرضا گلزار,  &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 63 سه شنبه 01 آبان 1397

,    متن آهنگ محمدرضا گلزار کارو به اینجا رسوندی
,    دانلود آهنگ کارو به اینجا رسوندی محمدرضا گلزار
,    آهنگ باور کن دنیامی از محمدرضا گلزار
,    دانلود آهنگ محمدرضا گلزار من دلم تنگ میشه
,    بهترین آهنگ محمدرضا گلزار
,    دانلود اهنگ جدید محمدرضا گلزار و مازیار فلاحی
,    دانلود آهنگ یه موقع هایی دلم میگیره از گلزار
,    دانلود اهنگ محمد رضا گلزار همه چی ارومه
,    دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار چه خوبه دنیامون

,   


http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=86855

وقتی میگن تو رو دیدن دوباره بهم میریزم

چرا عادتم نمیشه نبینم تو رو عزیزم

دیگه یادگاریاتو نمیذارم تو اتاقم

ولی وقتی از تو میگن فکر تو میاد سراغم

کارو به اینجا رسوندی خاطراتت زندگیمه

باورم نمیشه رفتی اینم از رو سادگیمه

کارو به اینجا رسوندی چطور عشقم دلت اومد

میدونم واست مهم نیست برو با خیال راحت

خستم از دنیای بی تو از لبایی که میخندن

آدمایی که میان و دوست دارن که دل ببندن

خستم از هرکی که شالش بوی عطر تو رو داره

خستم از این کوچه هایی که تو رو یادم میاره

کارو به اینجا رسوندی خاطراتت زندگیمه

باورم نمیشه رفتی اینم از رو سادگیمه

کارو به اینجا رسوندی چطور عشقم دلت اومد

میدونم واست مهم نیست برو با خیال راحت








برچسب ها متن آهنگ محمدرضا گلزار کارو به اینجا رسوندی دانلود آهنگ کارو به اینجا رسوندی محمدرضا گلزار آهنگ باور کن دنیامی از محمدرضا گلزار دانلود آهنگ محمدرضا گلزار من دلم تنگ میشه بهترین آهنگ محمدرضا گلزار دانلود اهنگ جدید محمدرضا گلزار و مازیار فلاحی دانلود آهنگ یه موقع هایی دلم میگیره از گلزار دانلود اهنگ محمد رضا گلزار همه چی ارومه دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار چه خوبه دنیامون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو